Hej wszystkim!!! Wiem dobrze że dawno nie dodawałyśmy postów i sorki że dopiero teraz piszemy! Ale nie miałyśmy kiedy. Dużo zajęć i lekcji mamy. Ostatnio zapisałyśmy sie jeszcze na dodatkowe zajęcia, wiem że były ferie i wg ale to nie jedyny problem. Nie za bardzo wiemy co dalej napisać jedna z nas chce żeby (...) a druga też coś innego, i do końca jeszcze nie wiemy jak to napisac. Musimy dlatego jeszcze sie nad tym zastanowić....
Z resztą to już nie istotne ale napisze.... Myśałyśmy oststnio żeby teraz był oststni rozdział ale taki długi rozdiał... lecz pomyślałysmy ze to bedzie bezsesu bo troche mało sie zanją i od razu ,,kocham cie i wg" jest tak denne i często spotykane że musimy jeszcze powymyslac kilka spotkań wiecie..... ;/ ! Przepraszamy więc za to!
Nastepny blog ukarze sie za jakiś czas nie jestem w stanie powiedzieć kiedy ale napewno będzie!!!!!
Pozdrawiamy i zapraszmay do odwiedzania!!!!!! No i dzięki za kom. : D
to mam nadzieje ze jeszce beda rozdzialy bo fajny ten blog i chciala bym wiedziec co dalej :)
OdpowiedzUsuńkiedy dodasz kolejne rozdziały ??? czekam i się doczekać nie mogę -.-
OdpowiedzUsuńVictoria xx